Meta adaugă îmbunătățiri pentru anunțurile cu apeluri, inclusiv o nouă opțiune de apelare înapoi

Meta a anunțat noi actualizări ale anunțurilor sale “Call Ads”, care sunt concepute pentru a îndemna utilizatorii Facebook și Instagram să vă sune pentru a obține mai multe informații.

În primul rând, Meta testează o nouă opțiune de “callback”, care le va oferi oamenilor opțiunea de a solicita un apel înapoi de la afacerea dvs. în cazul în care sunteți prea ocupat pentru a răspunde la apelul lor inițial.
După cum explică Meta:

“Să conduci o afacere înseamnă să jonglezi cu multe lucruri și, uneori, asta înseamnă să nu poți răspunde la fiecare apel pe moment. Potențialii clienți și-ar putea pierde interesul dacă nu li se răspunde la apelurile lor, așa că testăm o funcție pe Messenger care le oferă clienților opțiunea de a solicita un callback din partea unei afaceri. Acest lucru le poate arăta potențialilor clienți că prețuiți timpul și afacerea lor și le oferă proprietarilor de afaceri flexibilitate pentru momentul în care are loc o conversație.”

Cu siguranță, opțiunile de rechemare pot fi valoroase, punând din nou pe seama afacerii responsabilitatea de a da curs solicitării, ceea ce vă lasă apoi cu un lucru mai puțin de ținut minte.

Ca atare, ar putea fi o completare utilă. Meta testează în prezent opțiunea de rechemare cu anumite întreprinderi.

În plus, Meta testează și mai multe modalități de măsurare a performanței anunțurilor de apelare în cadrul Ads Manager, adăugând mai multe opțiuni obiective în cadrul campaniilor de anunțuri de apelare, în timp ce testează, de asemenea, o nouă funcție de “preapelare”, care va permite agenților de publicitate să ofere un context suplimentar în anunțurile de apelare (cum ar fi un link către site-ul lor web) pentru a educa potențialii clienți înainte ca aceștia să ia legătura cu ei.

Meta adaugă, de asemenea, o opțiune de optimizare a apelurilor de 60 de secunde în cadrul diverselor obiective, permițând întreprinderilor să “își optimizeze anunțurile pentru a ajunge la persoanele care sunt cel mai probabil să se angajeze într-o conversație mai lungă”. Ceea ce înseamnă, probabil, persoane mai în vârstă, pentru că majoritatea tinerilor sunt alergici la apelurile telefonice reale.

Meta testează, de asemenea, o nouă opțiune de apelare în aplicație, care ar permite oamenilor să efectueze un apel audio prin intermediul aplicațiilor Meta și direct din Call Ads, permițând în același timp utilizatorilor să își reia experiența de navigare socială fără probleme.

Astfel, puteți efectua un apel direct în aplicație, apoi să vă continuați navigarea socială, ceea ce ar putea fi util pentru a adăuga context, utilizatorii putând apoi să caute informații relevante în timpul apelului, în timp ce ar putea ajuta, de asemenea, în cazul în care afacerea ajunge să fie nevoită să pună pe cineva în așteptare atunci când sună.

Adică, în mod ideal, acest lucru nu s-ar întâmpla, dar se întâmplă, iar capacitatea de a muta un apel inițiat de Facebook/Instagram în fundal ar putea fi benefică în acest sens.

După cum am menționat, este posibil ca anunțurile de apelare să nu aibă un impact enorm dacă doriți să ajungeți la consumatorii mai tineri, deoarece anii de conectare mai indirectă, prin intermediul mesageriei și al platformelor sociale, i-au făcut să fie din ce în ce mai reticenți în a vorbi efectiv la telefon.

Într-adevăr, un sondaj realizat de BankMyCell anul trecut a constatat că 75% dintre Millennials vor evita în totalitate apelurile telefonice, 80% dintre ei indicând că apelurile vocale îi fac să fie anxioși.